11 Nov 2019

Create This Book

...


Youtube algoritmus je podivný. Jednoho dne mi nabídl video, které mě uvedlo po dlouhé době zase v úžas. Jednalo se o předělávku squishies (česky antistresová mačkací hračka neboli mačkátka :D) od youtuberky Moriah Elizabeth: Squishy Makeover #16. A po zhlédnutí všech dílů se sochařením, stříháním a malováním na paměťovou pěnu jsem došla až tam, kde jsem ji před lety vlastně potkala - u listování dokončeným Destrukčním deníkem. Nejenže ale stihla vyplnit už dva tyhle deníky, dokonce se i úspěšně vypořádala s Tohle není kniha (které pořád nemůžu přijít na chuť a leta se na ni akorát práší). Nakonec přišla s vlastním projektem Create This Book, vycházejícím z konceptu plnění nejrůznějších úkolů. Ale jak název napovídá, o žádné ničení se tentokrát jednat nebude, jednotlivé stránky obsahují skutečně jen podněty k tvoření. Objednala jsem si druhý díl - jednak měl hezčí obal, za druhé jsem nechtěla být ovlivněna cizími výtvory...přeci jen tahle kniha je celkem čerstvá (i když jablko by čerstvé jeden rok asi nevydrželo)...a za třetí, byla prostě levnější.


...

Create This Book 2 je o trochu větší než Destrukční deník, sotva se mi vejde do skeneru. Kvalitní hladké bílé strany svádí k preciznosti a každý omyl nebo chyba zde skutečně zamrzí. I přes doporučení se vyvarovat použití jakéhokoliv mokrého média přímo na stránky knihy jsem neodolala zkusit si vodovky na jednom z úkolů. Litovala jsem víc použití Progressa - tolik trápení s pastelkama jsem nikdy neměla. Po hladkém papíře tedy příště vyzkouším bruslit jiné favority...

...



Vytvoř konfety
Oslava objevení kamene mudrců si vyžaduje specifický tvar konfet...
...jen by měly být možná zlaté, když už se podařilo proměnit olovo ve zlato...





Doplň kruhy
Někdo neodolá donutům, jiný má v hlavě jen ozubená kolečka...
...snažila jsem vytěsnit obojí...
...ale bílý kruh mě stále děsí i v Destrukčním deníku...




Vytvoř piedestál (postav něco neobvyklého na tento piedestál)
...ulítli mi ufouni, planety jako lusky, vesmír šlachovitý a ty cákance...
...no zaplakala jsem...


...

P.S. 1: Velmi oceňuju, že Moriah Elizabeth své knihy používá, sdílí své tvoření prostřednictvím videí, tudíž máte pocit, že svému dílu skutečně věří.

P.S. 2: Už teď vím, že si pořídím i díl první, Ježíšku.




No comments:

Post a Comment