1 Mar 2019

Březnový BULLET JOURNAL


Panečku,
únor není za vlečku,
ale já ano...

BŘEZEN

a
posedlost fototechnikou

Pro fotografické nadšence příchod jara znamená především více světla, tedy více možností opět vytáhnout své přístroje ven a spolu s prodlužujícími se dny si plnými doušky vychutnat  fotografování i mimo zatuchlé prostory ateliérů...

Na březen tentokrát vyšla černá dvojstrana - tématicky tedy zcela zapadá do kontextu fotografického světa, kde černá hraje velkou úlohu... V temné komoře musí být černo, latentní obraz v analogovém přístroji vzniká za naprosté tmy - v černočerném prostoru, tak i moje první nazvětšované fotografie byly absolutně černé...


Měsíční přehled a políčka měla připomínat diapozitivy...


...

MOOD TRACKER,
 zde přejmenovaný příhodně na 
MOOD MACHINE
s jednatřiceti objektivy...

...čím horší nálada, tím méně světla, 
tím více se aparát zacloňuje...
(tedy vzniká temnější obraz uplynulého dne)


...

Rozpis jednotlivých dnů
a znovu jsem se rozhodla pro horizontální členění, 
ačkoliv jsem si po listopadových planetkách myslela, 
že už se  k němu nikdy nevrátím...
...nápad s rozkreslením všech fotoaparátů ze sbírky
 byl ale silnější a takto se mi to vizuálně líbilo asi nejvíce...


...

Pomůcky použité při tvorbě:


      • černý inkoust (primárně určený pro razítkování)
      • černá centropenka 
      • stříbrné gelové pero
      • stříbrná fixa ART pen



Předešlé měsíce:





No comments:

Post a Comment