3 Oct 2013

Vítr vane od moře

snít o dosud neviděném moři znamenalo... nic
...
 .
 .
 .
 .
Tak jsem si to představovala- procházka po písečné pláži a klacíkové zkoumání mořem vyvrhnutých tvorů-to se mi napůl splnilo, tvor byl jen jeden. Nekonečný zážitek...
.
 .
...a pak jsme pouštěli mrtvého tvorečka zpátky do moře...(s konečnou platností ho moře stejně vyvrhlo, jen chvíli mě těšilo zdání života...)
.
 .
Nadšení z nového objevu je zřejmé-nafocený filmový pás obsahuje záznamy slané události zespoda, zeshora zprava i zleva...někdy i vícenásobně:). Krotím se alespoň zde, při přidávání fotek na blog, ale tuhle "nohovou" si prostě neodpusím:) (a to je nemám tak ráda)...
.
 .
 .
 .
...poznávací značka?...

-----------------
...Druhé darování...
...dar moři-zanechala jsem na vlakovém nástupišti jen málé poděkování za velkou věc:)...
(ne nejsem naivní, jen nevšedně nadšená, chápu, že obdarovaný nebude s velkou pravděpodobností možná ani místní domorodec, natož třeba Ital, ale je milé si to představovat) ...
.
 .
...

5 comments:

  1. šťastný jejich nálezce :)

    ReplyDelete
  2. vlajková, racková, nohatá a sprchová jsou prostě super :)

    ReplyDelete
  3. Já se strašně těším domů,z mobilu nebudu komentovat,vypadá to krásně jo a moře jsem nikdy nezažil...

    ReplyDelete
  4. A víš že to moře cítím a asi bych si ho rád takhle představoval. Já jsem spokojený a možná až zavřu za chvilku oči - uslyším....

    ReplyDelete