28 Dec 2023

Paris International Street Photo Award

Moje série Haunted by queques in Prague vyhrála třetí místo v kategorii Urban Abstract / Concept v Paris International Street Photo Award. K proměně tisíci večerních a nočních světel Prahy na tváře, oči, ústa a spěchající figury mi dopomohly vlastnoručně vyřezávané kreativní filtry na úpravu bokehu.
Shodou okolností první místo obsadily snímky pořízené s kaleidoskopickým filtrem, se kterým jsem se seznámila teprve nedávno díky LomoApparatu - viz předchozí článek s fotografiemi z 20. prosince. Celkem mě zlákaly pořídit si takový filtr i pro digitální fotoaparát a už teď se těším na výsledky (za těch několik let, co mi potrvá realizace od nápadu k akci)...



Pispa - galerie vítězů 2023




EN
I'd like to share my winning series of photographs in the Paris International Street Photo Award. Third place in the Urban Abstract / Concept category is a great honor for me. At the same time, I felt very inspired by the first-place winner Mrs Asako Naruto, and her photographs taken with a kaleidoscopic filter. I had a chance to experiment with one of those filters just on my analogue camera LomoApparat but now I am considering buying it for a digital camera as well. Can't wait for results...


No comments:

Post a Comment