17 Oct 2019

BULLET JOURNAL Říjen

...
...aby toho deníčkování nebylo málo, 
je tu pokračování v podobě představení říjnového
BULLET JOURNALU...
...

Po letní pauze zapříčiněné nechutí cokoliv tvořit v prostředí teplejším jak 25 stupňů Celsia se nutnost zapisovat si úkoly zdála zase o něco palčivější díky příchodu podzimu (díky, opravdu ano, děkuju za to). Zatímco během horkých dnů mi vystačil na plánování povinností a zábavy víceméně jen cestovní deník, s nastupujícím chladnějším počasím se mi na stole začala kupit hromádka různých papírků s poznámkami... Tedy jsem si narychlo nakreslila měsíc říjen a už střílím jednu kulku za druhou (popř. je úspěšně tímhle znakem ► posouvám na další dny)...


Říjnový BULLET JOURNAL


a

měsíc na HOUBY


Houbové téma se zdá přímo ideální vzhledem k této části roku, kdy zapálení lovci a sběrači vyrážejí do lesů za kořistí a kořínkama. A jelikož nejsem žádný botanický nadšenec, naučila jsem se kreslit jenom jeden typ houby - takzvanou pražskou - je k vidění například v žižkovském tunelu, vyrostla tam na zdech. 





Na rozdíl od předešlých měsíců jsem svůj říjnový bujo nafotila v půlce procesu užívání - je to tedy taková ukázka toho, co se obvykle stává s diářem v průběhu dní. Jelikož můj režim je celkem pravidelný, zapisuju si opravdu jen to nejnutnější, výjimečné události a akce, na které bych eventuálně mohla vyrazit (nebo také ne :D).


...kolonky zející prázdnotou jsou zaplněny buď 
něčím nepodstatným, jako třeba kresbou, anebo ničím...







...přesídlování na nový čtrnáctidenní dvoustranu hezky zlehka...
...a zatím s žádnou houbou, to se musí, samozřejmě, brzy napravit...



Tentokrát velmi neobvyklý MOOD TRACKER:

...stránka je rozdělená na políčka, kam dokresluju různě velké houby
a s cílem opravdu trackovat náladu rozvádím stručnými větami příčiny
špatného rozpoložení i původy těch pár šťastných dnů...
...důležité vždy až zpětně...





  • Příští měsíc je pro můj bullet journal výROČNÍ, čekejte tedy takové malé shrnutí a ohlédnutí za celým rokem (mínus léto)
  • P.S. 1: Ornament není zločin, ani drobná malůvka
  • P.S. 2: Bullet journal může být cokoliv, co potřebujete, aby zrovna byl
  • P.S. 3: Video tentokrát není, protože mě prostě nic nenapadlo (zatím)






No comments:

Post a Comment