20 Nov 2018

Brno v malé kostce

...
Plány o tom, jak si projdu celé Brno spolu s vilou Tugendhat nebo kapucínskou hrobkou, když už se zde budu vyskytovat kvůli Animefestu, se rozplynuly jako pára nad trubkou...
Dva Animefesty mám za sebou a pokaždé to samé - jen cesta z výstaviště do postele a z postele na výstaviště. Jen jednou jedinkrát jsem neodolala a vyskočila z rozjeté tramvaje kvůli "té" slavné soše.
Na orloj, bohužel, nikdy nedošlo a to mě mrzí nejvíc, že nemám kompletní sbírku brněnského falického umění.
...
...Moravské náměstí...
...
 ...
...
...kouřící trubky jsem skutečně považovla za nějaký druh konceptuálního umění a celkem jsem byla nadšená, že Brno je takové alternativní...až doma po vygůglení pak přišlo trochu zklamání, že jde o technický počin z čistě racionálních důvodů...

...
...
 ...a nakonec - vysokorychlostní průlet pod koněm s tvářemi zbarvenými do stejného odstínu jako se nachází v pravém dolním rohu poslední fotografie...

...

No comments:

Post a Comment