11 Nov 2018

Ber to inkem neboli Inktober 2018

...a zrovna ten nejvyšší kloub je říjen...
...

31 říjnových dní během kterých by mělo vzniknout 31 kreseb, každý den jedna, to je Inktober, výzva, do které se zapojuje každý rok mnoho nadšenců z různých důvodů.
Ty mé, proč se nezúčastnit, mi byly vždy jasné - trochu lenost i časová vytíženost. Těžko jsem si dokázala představit hlavně během pracovního týdne, že bych našla dostatek času na kreslení, nebo lépe - na úplné dokončení alespoň jedné kresby.
A až tento rok, kdy jsem o tom moc nepřemýšlela a prostě prvního zasedla k bloku s fixkou v ruce, jsem zjistila, že čas se dá skutečně ohýbat a krutou šelmu lenost lze zkrotit na nezbedné koťátko. Vybrala jsem si jednoduchý motiv mého pitomezka (tedy tvora na pomezí abstrakce a "humanoida"), u kterého jsem si byla jistá, že mám šanci kresbu dodělat v ten konkrétní den. Tak tedy nabýval různých podob v průběhu celého měsíce dle listu zadaných témat.
...
Můj první Inktober neobsahuje všech 31 kreseb - 3 dny horeček budiž mi dostatečnou výmluvou.

1. Poisonous



 2. Tranquil

 3. Roasted


  4. Spell

 5. Chicken

 6. Drooling



 7. Exhausted

8. Star

 9. Precious

 10. Flowing

11. Cruel

 15. Weak

 16. Angular

 17. Swollen

 18. Bottle

 19. Scorched

 20. Breakable


21. Drain

 22. Expensive

 23. Muddy

 24. Chop

 25. Prickly


 26. Stretch


 27. Thunder

 28. Gift

 29. Double

 30. Jolt

 31. Slice

...
P.S.: Hotové kresby jsem fotila a publikovala každý večer na svém Instagramu: @trimaliny


No comments:

Post a Comment