17 Jun 2018

Nao falo portugues

...
Praktica/Portugalsko
...
(říká se tomu dovolená, dovolím si tedy...)
Po tolika letech ploužení se po betonu, kdy mi vyrostla na chodidlech kopyta, jsem se nejvíc těšila na bárky, které by mohly ukolíbat všechnu tu bouři z města a na chladivou vodu, hasící hořící zvědavost, jestli rostou na druhém konci světa modré stromy nebo ne.
 ...
Cestovní deníček jsem si tentokrát ušila sama na míru v barvách portugalské vlajky. Vysoká spotřeba papíru opět nekorespondovala s celkovým časem stráveným nad tvorbou obsahu.

 ...
...

Netuším, z kterého konce zamotaného klubka kinofilmů přesně začít, ale příležitost přestat se ptát po smyslu focení se konečně naskytla, škoda na ni nechat prášit další století...
 ...
Tradiční rybolov traktorem
Slovo tradiční ve mně evokuje obrazy mozolnatých rukou, tvrdé práce, potu na čele...spojím-li to s rybolovem, rozhodně taková drobná věc jako traktor do této představy vůbec nezapadá...(kdo také vyrůstal v 19. století?)
...
...
...
...
...
...
...první hrad z písku typu mořského...
...
...můj dům, můj hrad, můj stín...
...

No comments:

Post a Comment