28 Jan 2016

INteresantně Shrnující, Tuze Analyzující GRafikon Můj

...neboli trochu z INSTAGRAMu...

Jak vlastně dopadly lišky v Lotyšsku?
...jedna jako dárek Willendorfské Venuši obřích rozměrů...

 •
 •
...druhá brož pro Rigu skončila v automatu na lístky (šli jsme prostě okolo ve velmi veselém stavu již v pozdních hodinách-ani mě nenapadlo lépe zdokumentovat)...
...a poslední ze tří byl vlastně spíš takový soukromý dárek :)...

 •

...a pak už jen takové střípky...
...letadlem domů nad krásným podzimním patchworkem...


...přicházejí po roce...
světýlka a Vánoce
 •
...a duchové z jehličí malují na zeď... 
 •
...můj dárek (rozuměj pro mě)...
Ač byl Ježíšek letos velmi zaneprázdněn, nenadělil mi to, co se na první dojem dere na jazyk...
 •
...můj dárek (pro něho)...
 •
...jak "letos" vypadalo "vloni"...
 •
...dělobuchy jedině z okna...
 •
...první velký sníh s dalším dělobuchem (taky se mu říká slunce)...
 •
...lištička z otrhaného zámku...
 •
 •
...vyšívaná stránka do Destrukčního deníčku...nemůžu se jí přestat dotýkat...

...chmury černé můry...
 •
...jako veselá a pozitivní tečka na závěr...

No comments:

Post a Comment