6 Jan 2015

Pohádky z betonu a papundeklu

...
Netuším, jestli divadlo má vůbec nějaké vlastní jméno...je prostě Nové, krásné, neoprýskané, nevyžrané od myších kolonií...
...Dirkon/100 Agfa/z doby, kdy ještě svítilo sluníčko...
První kolečko okolo divadla dopadlo fotograficky určitě mnohem lépe než tyto prezentované snímky, bohužel jsem špatně založila film, takže mám fotky uložené jen ve své hlavě... Na podruhé je to sice lepší asi v tom smyslu, že se mi podařilo exponovat i nějaké obrazy, ale tak nějak se rozešly s mojí představou toho, co chci skutečně vidět... Jinak v tomto vrtkavém oboru, jako je fotografie pin-holí, jsem i přesto ráda, že se něco prodralo tou malou dírkou ven do světa :)...
 •
 •
tyhle bílé plochy vyžrané od sluníčka mě vážně fascinujou...
 •

...dokonce jsem našla i fotku z tříokého robota z doby, kdy se divadlo teprve stavělo:)...


1 comment:

  1. Moc pěkný fotečky ti lezou z dirkona. Ten můj už dosloužil, krátký život. Upadla mu závěrka a je tak obrněnej že se do něj bez trvalejch následků nedostanu...asi. Ono, stejně se mi nepovedla dirka a "fotky"byly spíš pro ostudu.

    ReplyDelete