5 Oct 2017

Poslední krakovský jezdec

•••
...sobota: nejdůležitější den, hlavně se neunavit, znělo heslo...
•••
...ale pak...
...muzeum první...
...černým jezdcem minulá relace končila, bílým začínáme... Sice trochu orgastická poloha, když to tak zpětně pozoruju, ale tohle muzeum bylo jedno velké potěšení - pořád na co koukat, dvě hodiny v jedné místnosti a stejně bych vydržela zůstat déle...

 •
 •
 •
 •
 •
 •
...asasini...

••
...muzeum druhé...
...Osvětimi se v Polsku vyhnout nedá...
...jeden otisk zanechán, druhý odstraněn - aneb ukradená ruka nahrazena zrůdností...

 •
•••

...Národní galerie...
(pořád mám pocit, jako by mi něco uniklo, že jsem minula patro, místnost, nebo nějaký časoprostor, bylo toho tam nějak málo, jak kdybych se nenajedla dosyta...)

...vetřelec...

 •
...všudypřítomný kult dámy s hranostajem vyvrcholil právě v Národní galerii...
aneb Leonardova ruka versus Pitomezek :D)

 •
...prázdné patro s tabulí bez kříd...

 •
...skleničky, vázičky ve skle...to můžu vždycky...

 •
 •
 •
....personifikace polského národa...

 •
...Leonardo a Rafael...podvědomě...

•••
...rozpršelo se a objektiv se přivítal s monotónní šedí a rozkrokem...

...letěly hvězdy, letěly, až uletěly...na krakówský hudební festival...

 •
...a příprava na večer...
...rozkreslení plánku festivalu, který se mi už nepodařilo vytisknout před cestou...
...posléze doplněn i ilustrací všeho zoufalého, co se odehrálo od prvních jemných kapek až po přeplutí oceánu k pódiu, již v naprosto mokrém stavu...

 

...a konečně - Lana Del Rey...
...tohle byl vlastně jediný důvod, proč to všechno mělo smysl podstupovat - dozvědět se konečně na vlastní uši, jestli mě Lana bude bavit i na živo... Nakonec jsem byla vděčná za kapky deště na tváři a na pláštěnce, tak jsem alespoň mohla lépe schovat své nehorázné nadšení...
(a přestalo pršet, když začala zpívat!)

...sušení Lany a proč jsem si vůbec brala časopis do deště? Co kdyby třeba náhodou šla Lana okolo, na co by se mi asi podepsala?... nekonečná naivita :D...

...P.S.: poslední lištičky vyměněny ve vlaku za polské drobáky...
P.S:. za 14 dní znovu do Polska...ale tentokrát lze ubytování zrušit i den předem, zaplaťpanbu...
(cože mě to bolí břicho? :()

No comments:

Post a Comment