23 Nov 2016

Dirkonálada

Dirkon/Fomapan 100

Po pěti letech spolu se mi zdá nepředstavitelné, že by navždy odešel... Má už spoustu těžkých chvil za sebou, přiznávám, že jsem ho mučila velmi důmyslnými triky jako skřípnutí ve dveřích auta, zmoknutí nebo zmuchlání objektivu pod tíhou všech možných nánosů v mém baťohu... a to nejhorší přišlo na konec... Po definitivním utržení opravované závěrky se teď nachází Dirkon na půl cesty do papírového nebe.
Půlka nafoceného filmu proto musela ven. Ani jsem nečekala, že se něco po vyvolání objeví, protože po tom roce, co jsem zakládala film, člověk přeci jen na ledacos zapomene-třeba na prolézání Pomníku holokaustu v Berlíně s papírovou krabičkou, na povětrnostní podmínky na Rybářské baště, které málem smetly lehoučký Dirkon z hradeb a na překrásnou podzimní Rigu...(-ne, na tu zapomenout nelze)...
••

BERLÍN

 •
 ••

BUDAPEŠŤ

 •
 ••

RIGA

 •

1 comment:

  1. Ale držel se chlapák. Už jsem Ti to asi psal a budu se tedy opakovat.....dírka byla nejspíš dokonalá.

    ReplyDelete