30 Sept 2016

Stěho-vábí

Stěhujou se vlaštovky,
stěhujou se mraky,
ale já nejsem vlaštovka
a stěhuju se taky...
...zase...

•••
...a protože ty drobné maličkosti, které člověka fascinujou jen první dny v novém, jsem si minule v rozepsaném článku schovávala tak dlouho, až jsem se stihla znovu přestěhovat, raději je vkládám hned ke stěhovacím fotkám, dokud jsou pro mě ještě kouzelné...
...všechny snímky v podání mého syrového blejskáčku, jak jinak...
...Agfa Vista 100...
 •
 •
 •
 •
...má úžasně bezcenná sbírka pohlednic čítající několik tisíc kusů-je mi líto ji vyhodit a zároveň o to nikdo nemá zájem...po letmém zaboření do tohohle bordelu jsem ale nečekaně našla i to, co jsem dlouho hledala do své "trilogie" obdivu Náměsíčníka :)...je tam...

 •
 •
 •
...poslední kousky, co se nedají nikam zabalit...
 •
...uvítací balónky nesmí chybět...
 •
 •
...kočičí radovánky v novém...
 •
 •
...kde je domeček je i domov...
 •
 •

1 comment:

  1. kouzlo okamžiku. Domov je tam, kde jsou na zemi chlupy od kočky. :)

    ReplyDelete