25 Jun 2016

Něco krásnějšího než...

...kreslení neznám, ale něco krásnějšího než kreslení mých "pitomezků" samozřejmě ano...
...už tomu bude víc jak rok, kdy se na papíře objevily první nesmělé tahy pokoušející se o zachycení lidské postavy a už tomu bude stejně dlouho, co žádná člověku podobná postava nevznikla...nevadí mi to...
•••
...začínám tam, kde jsem minule skončila a vlastně se jedná o celkem aktuální téma: dělení...

...nejsem si jistá, jak moc může "taková věc" působit vesele...

 •
...tak jim aspoň někdy k veselosti trochu pomůžu...

 •
 •
...barvičkama...
 •
 •
...ale většinou se to stejně moc nedaří...

 •
 •
 •
 •
 •
 •
...momentálně kreslím do několika notýsků najednou-jeden mám vyloženě přímo určený na denní rychlokresbičky, kam si připíšu ještě nějakou vystihující poznámku-tak se mi to alespoň jeví v ten konkrétní moment. Třeba po roce jsem nasbírala toto:

...o čem se ti zdálo? Zdálo se mi, že se ti zase zdálo O čem se ti zdálo?...
 •
...Máslo na hlavě? Ale ne, sasanka na zádech...
 •
...zase trénink na rozchod....teď už je pozdě to vybarvovat...
 •
...to je blbý...takhle určitě kreslí na uměleckých školách :D...
...a pak tu jsou záznamy, ke kterým nemusím psát nic...
...jako...špatný den...
 •
...narozeniny...
 •
...skener :(...
...a někdy objevím opravdu divné věci, které se nedají snad ani zveřejnit...
...možná příště...:)
•••

3 comments:

  1. jůůůůůů :-)

    ReplyDelete
  2. úžasný! ani ne moc smutný, veselý nebo krásný, prostě úžasný 🙊

    ReplyDelete
  3. Je to celé moc dobré, jsi šikovná a já osobně vypíchnu 2 - 8 - 16, jak píšu, jinak celé dost dobré :)

    ReplyDelete