3 Apr 2016

Pět v řadě vyhrává...

...soutěž o nejpopulárnější stavbu z hradecké procházky má jasné první místo...
(a to jsem si některé snímky nechala do zásoby v šuplíku)

...Hradecká knihovna...
Piškvorky bez křížků-ani nápad! Můžete hádat jaký má budova půdorys...

 •
 •
 •
 •

...ač se to nezdá, tohle kolečko patří už jinému hráči-Ambrožův sbor...

 •
...Gočárovo Gymnázium J.K.Tyla-tam někde mlhavě v dáli...
...efekt klauního nosu taky stojí za povšimnutí...

 •
...to by nebylo české město, aby nemělo Náměstí T.G.M...Pan Masaryk mi zapózoval celkem pěkně, chladnější počasí se možná i trochu hodilo-stál na tom pomníku jak přimrzlý, ani se nehnul...

 •
...romantika na náměstí skrz listové mřížoví...

 •
...a opět Gočárovo schodiště, jen mě teď trochu mrzí, že jsem nešla dál...třeba příště...

 •
...Muzeum východních Čech by získalo pomyslnou stříbrnou medaili za nejvíc fotogenickou stavbu Hradce Králové...při vkládání fotek jsem se v případě tohoto skvostu musela také krotit...

 •
 •
 •
 •
...a vlastně první snímek z Hradce tu vkládám na konec...prostě srdcovka:)...

...

Pozn1.: Našla jsem zajímavý námět na procházku po městě, třeba se bude hodit:

Pozn2.: Někde v papírovém pytlíčku se krčí zamotaný ještě jeden kinofilm z Hradce trochu mixnutý návštěvou Mostu...taková tu byla poznámka už od ledna, kdy jsem článek připravovala a pořád se nemohla rozhoupat něco publikovat. A bohužel ten kinofilm je v pytlíčku svinutý dál, žádné nadšení se nekoná...

1 comment:

  1. Moc pěkný fotky. Hradec je dost fotogenický město. Jezdil jsem tam jako malej za tetou tak mám takové fajn vzpomínky. Nedávno když jsem tam po letech zase jel tak se mi zasekl film a mám prdlajs. Odkaz je taky dobrej, tak třeba jednou :)

    ReplyDelete