17 Nov 2015

Ďére výš a višsa

Zeniti zrniti/400 ISO
..."mám toho hodně"-tak by se dalo shrnout momentálně vše-ale nevadí, ba naopak...
Z fotek se může zdát, že jsem se z Maďarska už ani nevrátila zpět (a to mám ještě jeden film založený ve Směně), ale mezi tím vším jsem stihla navíc jednu otočku na sever, odkud mám samozřejmě nafoceno další kilometry kinofilmového pásma (a to mi už teprve nevadí)...
...následující černobílé snímky byly původně pořízené s duhovým filtrem, na který momentálně nemám vůbec náladu, tudíž prošly okolo anglického obchodu s fotkami (tzv.Photoshop:))...
...
 •
...bod G nalezen...
 •
...na Citadelu...
 •
 •
 •
 •
 •
 •
...ještě dva důkazy místo slibů...
 •
 •
...zvířátko nakonec... 
...jedna skutečná Maďarská kočka...
 •

1 comment:

  1. Činoš - fajn fotečky a smenu mám strašně rád.

    ReplyDelete