15 Aug 2015

Berl-in

Malé snění o cestovním dobrodružství skrz klikání myši vyústilo v reálný výlet v momentě, kdy už se mi nepodařilo "odkliknout" koupený lístek do Berlína zpět. A protože je pro mě i přesun tramvají zážitek srovnatelný s jízdou na ruském kole, považuji tento čin (totiž sama a jinde) za ostrý vrchol mé odvahy, který se tímto samozřejmě otupil a posunul jinam...asi do letadla...
Po nejtěžším rozhodování, jaký fotoaparát si sebou brát, nakonec zvítězila Smena 8M díky své nízké hmotnosti, pohotovému ovládání, ergonomickému tvaru a příznivé ceně (titulky a pěkná píseň za reklamou)... Navíc je to trochu moje cestovní klasika, fotky z Vídně patří mezi mé nejoblíbenější výletní dokumentace...
Jeden sympatický moment nastal hned po rozjetí autobusu směr Berlín-přes můj oblíbený Hlávkův most:)...
•••
Původní plán zněl jasně-od nádraží rovnou k Potsdamer Platz, ale malé, panické bloudění díky výlukové letní dopravě postavené na hlavu nikdy neuškodí... 

Čas na prohlídku města se rychle krátil, slunce se už nacházelo v plném rozpuku a začínalo mít tendenci ke klesání, což mnohdy znamená jeho brzký západ...můj nabitý plán se tímto trochu zredukoval, abych vůbec stačila za světla dorazit na hotel...
 •
 ...Sony Center a jeho obrácená plachetnice ve vzduchu...
 •
...Holocaust Mahnmal...
 ...takové malé kostky cukru, co se po chvíli rozpustí-v ještě větší kostky cukru...
(a v hlavě mi stále znělo Holocaust Denkmal... zpětně mi došlo, že by asi nebylo úplně korektní děkovat za holokaust...)
 •
...Zlatá brána odemčena...
 •
 ...omlouváme se návštěvníkům, ale celý Berlín je momentálně v rekonstrukci...
...Berliner Dom...
 ...třešnička na dortu na/za konci/em Unter den Linden...ne, dort sám, mnam...
...und das ist nicht alles :)...

No comments:

Post a Comment