3 Jul 2015

Třináckrát s-polaroidicky

První polaroidí workshop v Plzni pod taktovkou kluků z PolaroidLove jsem si nakonec nemohla nechat ujít. Po počátečních úvahách, jestli už náhodou nevím o Polaroidu vše, co potřebuju vědět k vyprázdnění filmového zásobníků, jsem si nakonec řekla, že vědět víc je vždycky lepší:). Odnesla jsem si pár nových dovedností hlavně co se týká kroucení kolečkem správným směrem při různých světelných podmínkách, dále čerstvě nafocenou osmu do alba a hlavně další chuť profotit nejen veškeré své dosavadní filmové zásoby, co mi doma ležely, ale i ty nově pořízené... Ono totiž každé velké zklamání ze zkažené fotky tisíckrát převyšuje hysterická radost z byť jen jediné povedené (dle vlastního vkusu, samozřejmě).

...tady už černobílé filmy s černým rámečkem, které jsem měla k dispozici na workshopu (a které si budu muset v blízké době opět pořídit)....

 •
 •
 •
 •
...hned přichází na řadu vlastní zásoby-bohužel, následující čtyři fotografie nezůstanou ve stejném stavu, jak jsou tu naskenovány. Ostatní dříve nafocené ze stejné série okamžitě změnily barvu do oranžova a zbublinkovatěly...takže nejlevnější záležitosti z ebay se nakonec stejně nevyplatí...
 •
 •
 •
...eNko vidět není, kvůli kterému jsem scénu fotila...
 •
...CYAN filmy dopadly ze všech asi nejhůře..
(spíš se opět jedná o subjektivní postoj-když už se mi povede zmáčknout spoušť intencionálně a nejen omylem při vytahování Polaroidu z baťohu, někdo vám prostě napíše, že je to obyčejná fotka bez nápadu...hm)
..
 •
 •
...baťohový rytmus zněl asi: "cvak" "co?" "vrrrrr" "neeee!"...
...tak mi alespoň zamával duch snímku za velké pomoci černého popisovače...
 •
...a nyní mám založenou kazetu s filmem se zlatými rámečky-ve skutečnosti jsou mnohem krásnější a pěkně se lesknou na světle :), prostě škoda pro skenování...
(graffiti se mi zrovna hodilo jako skvělý tester barevnosti, ale hlavně už jsem se nemohla dočkat a potřebovala jsem rychgle něco vyfotit:))

1 comment:

  1. Jo jo, moc pěkný a vždy se je co učit. Dost se zasmál při představě "bzzzzz.....bzzzzz z batohu :)))) ale nejsem škodolibý, jen ta představa no .) a duch je výborný, ostatní snímky taky, jasně že jo. Trochu se mi zastesklo...

    ReplyDelete