19 Jul 2015

Králíčkova lampička a jiné kuba-túry

...Zenit...
Spontánní páteční rozhodnutí vyústilo v sobotní jednodenní výlet do Prahy za kubistickými památkami. (samozřejmě, těžko opomíjet i ostatní vizuální pochoutky, které budou sevírovány zvlášť, jako zákusek:)
 •
Z Králíčkovi lucerny mám asi největší radost už proto, že jsem ji vůbec našla a neodešla po čtvrt hodině usilovného bloudění po Jungmannově náměstí s občasnými výstřelky do okolních ulic. Prý věrná kopie...
 (klaviatura kostela v pozadí je taky úžasná)
 •
 •
...tyhle dvě násleující si úplně dokážu představit v černobílé,
vyvolané hezky na nějaký prošlý papír (i to přesvícení na papíře vypadá lépe, staře)...
 •
 •
Gočárova Černá matka
 •
 •
...Mozarteum a v oknech se odráží kousek z architektonického dortu-palác Adria...
...tbc...
...jen co dofotím založený kinofilm a jestli se mi bude z něho něco líbit, přibude můj osobní faforit z celé kubistické procházky...

(P.S.:širokoúhlý objektiv mi úplně nesedl, nevím, proč mě nenapadlo přibalit si sebou ještě jeden klasický, na menší detaily...obava z těžkého zavazadla se nevyrovná celkovému zklamání z omezených možností focení..."mít tam všechno" není vše)

1 comment:

  1. Pěkně jsi si vyrazila,fajn fotečky ze zenita,mám dva a oba moc rád, jen musím tahat vždy expozimetr,ani jeden neměří,no o to to je dobrodružnější ;)

    ReplyDelete