3 Jan 2015

Knižní výzva na rok 2015 a ještě jedna vlastní

I přesto, že se mi nepovedla dotáhnout do zdárného konce první knižní výzva, které jsem se účastnila, znamenala pro mě velmi výrazné zvýšení čtenářského úsilí a chuti opět zaplňovat regály vlastních knihovniček. Třicet knih vzhledem k mým ostatním koníčkům (plus minus osm hodin nějaké to zaměstnání) se ukázalo jako naprosto nedosažitelný cíl, načetla jsem zhruba třetinu plánovaného:
http://trimaliny.blogspot.cz/2014/06/knizni-vyzva-tricitka-na-krku.html.

Pro tento rok jsem zvolila pomalejší tempo- a to 20 knih (možnost toto číslo navýšit je tu pořád), navíc řádně začínám od ledna. Zapojit se může každý během celého roku 2015 a to zde:
http://ells.cz/?p=5521 (anebo i jen tak sám pro sebe...).
 •

• • •
Ke knihám přibírám takovou malou soukromou výzvu: 20 kreseb/kresbiček/malůvek/nepatrných ilustrací spojených s právě přečteným literárním dílem a tajně doufám, že zvyk přehluší všechny pochybnosti, co mi momentálně hučí v hlavě s jednou nejsilnější odrhovačkou v čele, co zní asi jako: Nezbláznila ses, jak se z tohohle budeš vymlouvat, nechtělo, nechce a nebude se ti chtít...
•  
 
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10

1 comment:

  1. Držím pěsti! Já jsem přihlášená u nás v knihovně a knížek si nosím hromady ... Nemůžu si pomoct, mám je raději než televizi:-).

    ReplyDelete