14 Jan 2015

Jak pokračuje destrukce?

...už víceméně težko, přeci jen začíná vznikat citový vztah ke knize, kterou "tvořím" vlastními silami...pak jde to ničení o trochu méně, víc přemýšlím o důsledcích budoucích skvrn na další stránky Destrukčního deníku...
Dvoustrana s instrukcemi: Načmárejte něco na přebal, titulní stranu, návod, tiráž-mezitím jsem počmárala tahle prázdná místa, to ostatní má čas:) (vlevo pastelky, vpravo fixy)

 •
Bubnovací dvoustrana mě neskutečně baví... když mám dlouhou chvilku, zkrátím několik pastelek o jejich barevnou špičku.

 •
Škoda, že na skenu není vidět podlepení stříbrnou fólií...tam, kde se nacházejí trhliny po proděravění tužkou, se lesknou nové hvězdy... Kosmonauti napravo vznikly vlastně obkreslením obrysů kávových skvrn, které mi byly poručeny na předchozí straně...a v přilbách, co vypadají spíš jak pro motorkáře, mají tutéž stříbrnou folii, takže se lesknou také... Jinak tužka mi občas z deníčku vystřelí jako skutečná raketa do vesmíru, když je na řadě nějaký ten házecí úkol, nebo mi naopak na protější straně maluje hezký kvasárek:)...

 •
...ani jsem si to sprchování neužila, fakt bída...

 •
...pasé, stránka už je opět vytržená, zmuchlaná a v šuplíku, hledám pro ni správné místo...



5 comments:

  1. Vnitřní destrukci jsem zažil když na tvém blogu vyskočilo - jen pro zvané, přihlaste se pod jiným účtem :( Říkal jsem si - tak a kam budu chodit na kukandu, fakt neznám jinej blog kam bych se tak těšil. Ještě jsem to párkrát po několik dní opakoval a nenene... Až dnes, tak mám radost no :)

    ReplyDelete
  2. Ahoj Petře, řekl jsi to za mně - úplně stejný pocit, ale Trimalinka to už ví ;)

    ReplyDelete
  3. Tvoje destrukce jsou spíš konstruktivní, deník je vážně parádní! Jsi určitě výtvarně nadaná, můžu se jen zeptat... tyhle nápady tě napadly fakt samy, nebo jsi něco podobného viděla na jiných stránkách? Mě totiž fascinuje, jak ses vypořádala třeba s tím úkolem "vem deník do sprchy.
    A navíc, opravdu krásně a originálně kreslíš! Je vidět, že máš svůj rukopis a svůj styl...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ráda koukám na jiné deníky, ale spíš se snažím přijít na něco jiného, nového...někdy se podaří, jindy zjistím, že stejný nápad měl někdo už dávno přede mnou :D... Co se týče té sprchy, spíš to všechno vychází ze zvědavosti-vím, co se stane když namočím list papíru nebo knihu, ale co když na papíru bude nakreslený obrázek fixama nebo vodovkama?...přijde mi to trochu celé jako vědecký výzkum :D. Jen mi přišlo, že při sprchování jsem byla opravdu až moc opatrná, nakonec ty rozpité kapky nejsou ani vidět, protože jich bylo moc málo. A každý to má asi jinak-někoho láká na prázdné stránky kreslit, někdo po nich píše a jiný může být hold minimalistický ničitel...

      Delete
  4. Ty kresby jsou dokonalé... osobité!

    ReplyDelete