24 Feb 2014

1.týden

1.týden
 •
Mám neobvyklou chuť do kreslení-možná je krmená podněty z blízkého okolí, možná za to taky trochu může četba komixu Jeruzalém od Guye Delisla-jeho neustálé hledání správného místa, odkud kreslit městská zákoutí mi dodala nemalé chutě se sebrat a udělat to samé:)...(samozřejmě šlo jen o silné fantazírování, které vykrystalizovalo v úplně jinou podobu...)
 •
Zkouším si denně nakreslit alespoň jednu událost vystihující celý den.
Začala jsem úterkem-den rozhodnutí není možné odkládat na další pondělí jen proto, aby to vypadalo hezky uceleně-nemusela bych taky začít vůbec nikdy..
 •

11/2/úterý
...jak jsem si barvila vlasy...

 •
12/2/středa
...ve středu se toho nikdy moc neděje-zde jen malé zátiší s nově objevenou chutí do/na zdravou stravu, o které je zdrávo mluvit pramálo:)...
(a také první ochutnávka kakaových bobů:))

 •
13/2/čtvrtek
...čtvrtky jsou všeobecně mým nejmilejším dnem-dnem temné komory a vyvolávání fotek...

 •
14/2/pátek
...při příležitosti svátku sv. Valentýna byla asi jediná možnost v roce ochutnat konečně babltý...
(a udála se výplata-dva komerční svátky v jednom)

 •
15/2/sobota
...zmařená příležitost skvělého koncertu-jen mátový čaj s citronem a pak honem domů, léčit rýmu pod peřinu...

 •
16/2/neděle
...pokračování uzdravovacího kolotoče plného horkých čajů, paralenů, kapek a česnekových polévek...

 •
17/2/pondělí
...dovolená ztrávená nemocí a zároveň snahou dofotit čb film na milovaný čtvrteční den mělo za následek jediné-odfocení kočičky ve všech možně-nemožných polohách na peřinách, v polštářích...
(a zároveň jsem si tu poprvé konečně uvědomila, že můj "blejskáček" neboli "Blitz-Ble" je vlastně Fuji)


...a tady by vlastně měl začínat týden druhý...
Jenže jak jsem správně tušila, začínám se dostávat do čím dál většího časového skluzu, proto není nic jisté a zároveň se zbytečně nechci do ničeho nutit..(žádný kresebný deníček se zřejmě konat nebude:( )

3 comments:

  1. okno zazdít :D pěkné :)

    ReplyDelete
  2. Pěkný nápad, super provedení! :-) a správě, co bysme začínali AŽ v pondělí, začátkem novém měsíce apod.
    Nejvíc se mi líbí čaj s citrónem :-)

    ReplyDelete