6 Dec 2013

Poslední dar Itálii před odjezdem

Třetí a poslední darovaný šperk v italských končinách jsem umístila hned vedle dveří hotelu, kde jsme sice skromně, ale za to dorůžova čerpali novou sílu na každý další putovní den po překrásné Florencii...

 .


pozn.: jen škoda, že mi ke konci už došla baterka v Praktice a já si toho ani nevšimla...nemusela bych mít tolik černých podrážek...
...místní víno a rozinkový chléb v přítmí hotelového pokoje (a bez baterky, která by mi dovolila nastavit přijatelnější čas)....

 .

1 comment:

  1. Začnu tím že kdo si ví rady ten se neztratí ani v černočerné tmě .) Vše jak koukám dobře dopadlo,líbí se mi každá jinak, jsem zásadně "vinař" a o rozinkách moc mluvit nebudu, dostal bych na ně zase chuť a to bych pro někam musel letět :D rozinky totiž k smrti rád, no a já musím frčet - asi do kaufu....

    ReplyDelete