28 Dec 2012

Druhá miniatura a vyškrábané skeny

●●●
Pomalými kroky vzad
tak lze shrnout horlivé snažení v jednu kopku na podpal. Momentálně jedna černá podrážka a osvícený film po dvou dnech čisté chůze...
Dáreček
papírový negativ v keramickém obalu ovázaný běloskvoucí gumovou stuhou s uzlem namísto mašle...
 ●●●
Bohužel
veledílko v minipodání se mi trochu připeklo na sluníčku během neuvěřitelných pěti minut...
●●●
Z černého plechu jsem nakonec vytěžila tuhle miniaturku...
●●●
výškrabky ještě z předchozího kinofilmu
v této situaci jsou i tyto pro mě pokladem

4 comments:

  1. genialne velmi sa mi pacia tvoje foto a atmosfera ktora je na nich

    ReplyDelete
  2. Více než kouzelné... při prohlížení mám v nose vůni fotokomory. :)

    ReplyDelete
  3. Jedine závisť na tie tvoje kinofilmové fotky (:

    ReplyDelete