22 Oct 2012

O.S


...otevřený sezam...

5 comments:

  1. Vidím tam játra, aortu, plícní žílu, jabko a rohy a tak :D Dobrý! :)

    ReplyDelete
  2. príde mi to ako to čo vidím na obrazovke ked chodím na ultrazvuk srdca ;D genialne nakreslené

    ReplyDelete
  3. No, psycho . . . připomíná mi to Prometheus, nejhorší film který jsem v poslední době viděla :D ale tím nechci vůbec říct že je to špatné, spíš všechno co má hadičky a vypadá to mimozemsky, je teď už pro mě Prometheus :D A takhle vypadá srdce? je to vážně srdce? já si nemyslím že je to srdce . . . :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prometheus se prakticky děje před Vetřelcem, kterého stvořil H.R. Giger po vizuální stránce a toho já můžu...:) možná odtud vítr vane...jinak mi to také trochu připomíná tvarově srdce, ve skutečnosti je to moje špatná nálada...

      Delete
  4. A já si myslela, že je to srdce. Tak prej ne. :D Každopádně to vypadá fantasticky. :)

    ReplyDelete