18 Aug 2011

Vojtěšská huť- vápenné pece

Podle Velkého turistického průvodce po famózních industriálních památkách Čech, Moravy, Slezska a jiných koutů České republiky (Akademia, Praha 2010, str. 154) se vápenné pece dnes nacházejí již v naprosto nepřístupné divočině oplocených pozemků soukromých firem...tzn. jsou téměř neviditelné ,,,
Pokud ovšem nejste vybaveni vlastním agresivním vůdcem turistické smečky, neprodělali jste výcvik v potápění v bahně do 20 m, v seskoku padákem do výšky, ve slézání rozličných útvarů všech možných konzistencí a v balancování na ostnatém drátu-pak je možné vidět toto:
I I I








...V nejlepším mi digitální foťák jemně naznačil, že mi zbývá posledních pět snímků před tím, než se neodvolatelně vypnul...Pokračování v podobě kinofilmového materiálu se mi zdá také velmi nejisté. Jednak proto, že tuto rovnici o nulovém neznámém jsem měla znát ještě před tím, než jsem založila film do PRAKTICy:
Orwo 27NP = 400 ISO (čehož jsem se obávala...),

a také proto, že moje další "nová" Smena 8M disponuje ve svém spodním krytu velmi nenápadnou štěrbinkou, kterou by projel celý světelný vlak...:(

pozn. autora: omluvte případné chyby v textu, citované zdroje jsou smyšlené

No comments:

Post a Comment