30 Jan 2011

O bílém trojúhelníku a jiných mimozáležitostech

...Dnes jsem také mimojiné našla něco milého...
...jedna z těch hloupoučkých věcí, která mě drží mimo...

Asterismus Čajová konvice (Teapot Asterism)
mé jarní zaříkávadlo...žilo se mnou, kdykoliv jsem zvedla oči ke hvězdám...
 
 
Na zadní straně stálo naspáno rukou autorovou: . . .i tam nahoře se pije čaj. A k jaru vaří nejspíš mátový - to aby byl vzduch čistý a svěží. Jen by mě zajímalo, jestli ve vesmíru skutečně vznikají právě takové bílé trojúhelníky, jaký jsem nakreslila já pod tou čajovou konvičkou . . .

Bílý trojúhelník...
druhá posedlost od chvíle, kdy jsem spatřila geniální abstrakci českého fotografa
Jaroslava Rösslera...(Světlík/Skylight - zájemci vygůglí:)

Tahle Smenová momentka už šla jednou okolo (řekla bych téměř bez povšimnutí)
...ale přikládám ji jistý osobní význam, který vrcholí právě zde a dnes...


...a nakonec...čistá radost z existence světa bez logiky, bez významu
 
 
 

No comments:

Post a Comment